Zehrak01 37+5teyim. bir haftadır Vajinada Sanki iğne batar gibi bir acı hissediyorum 20 sn Felan sürüyor ama gün içerisinde 2-3defa felan oluyor.Yaşayan var mı böyle ?Acaba doğum yaklaştığından mı oluyor? Konu açıp Sizlere Sorayım dedim :)
Zehraanne Zehrak01 ben 30+6 haftalığım. Ben de bu hafta hissetmeye başladım öyle çok acı vermiyor. Ayağa kalktığımda çömeldiğimde bir şey batıyor gibi hissediyorum.
Yusufpoyraz Bebeğiniz döndü mü? Çünkü benim ki dogum kanalına indiği için baskı yapıyormuş doktorum söylemişti
Yusufpoyraz Zehrak01 yok aynı şikayet bende de var çocuk çok fazla aşağıda olduğu içinmiş 36 haftalığım erken dogum riskinden yatış verdiler