Kızlar tsh 4.8 çıktı ama bunu doktora 2 hafta sonra gösterdim bana dahiliyeye gitmemi söyledi gidicem ama 1 hafta sonrasına randevu alabildim yani hemen hemen 3 4 hafta geçiyor ilaca başlamak için bebek için sıkıntı olur mu hemen acilenn mi gitmem gerekir kafama takıldıda 7+5 im. 🤔