Ben de 20ye kadar hiç almadım ama sonra birden haftada 1 2 almaya başladım, almamak rahat hareket edebilmek açısından çok iyi olur. Sonlara yaklaştım ve sürekli nefes nefese kalıyorum, rahat yürüyemiyorum, rahat uyuyamıyorum, keşke daha dikkatli yönetebilseydim bu süreci diyorum biraz dikkat etmeye de calismistim oysa ama geçti artık.. 😊
Doğumdan sonra veririz inşallah 👍🏻👍🏻