Gazel0606 canım bende 16. Haftadayım geçen hafta 24,25 lerde çıktı kisaligim progestan ve iğne kullanıyorum, ama wc dışında yemek dışında evde tur atmam bile yasak ,ve progestani iyice itmemiz gerekiyormuş dün kontrolde sordum ozelĺikle ,bi kısmı geri geliyor gibi dedim doktora oda iyice itmen gerekiyor yoksa hiç bi faydası olmaz dedi.korkuyorum iterken ama bebisler için mecburuz🙏 sağlıkla kucagimiza alırız insallah