Merhaba Kizlar 💕💕
Yeni Gebeğim haftalığın tam bilmiyorum ultrasonda görünmüyor simdilik beta hcg degerim 240 suanda. Asıl sorum size Adet olacakmışım gibi rahimde saniyelik batmalar var normal mi?? Her an adet olcakmışım gibi. Iyice psikolojim bozuldu. Benimki baştan beri baya sıkıntıli.. Normalde 6 gün sonra adet günüm. Yardimci olursaniz cok sevinirim çünki sizden çok şey ögrendim. Bir çocuğunuz okudunuz belki gebeliğimi ögrendiğimden beri yaşaďığım zorluklari neyse halimize bin şükür. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaşın inşallah 💕💕