fatma1993 Merhaba bende Idrar enfeksiyonu cikti .Hamileyim ,antibiyotik verdi .enfeksiyonunun söküldügunu nasil anlariz internte yazdim bulamadim.Kusura bakmayin.
gulkara fatma1993 ilaçlarınız bittikten sonra tekrar kontrole gidin test yaptırın. Başka türlü anlayamazsınız. Dr bana enfeksiyon var dediğinde Dr. un söylediği belirti ve şikayetlerin hiçbiri bende yoktu
Mucizebekleyis0 fatma1993 canım sana tek önereceğim şey bol su içmek denemediğim ilaç fitil iğne kalmamıştı bir süre geçti tekrar başladı daha sonra günlük 2.5 3 litreye yakın su içerek tahlil sonuçlarımda düzelme oldu denemeni tavsiye ederim ☺️ çok geçmiş olsun
sevval55 Bende hep var enfeksiyon sarı olarak lekelenme vb. Ama kaşıntı batma rahatsızlık yapmıyo kaç tane fitil ilaç verdi toz verdi geçmiyo napim koyverdim
gulkara Mucizebekleyis0 Mucizebekleyis0 aynen öyle benim de ilaçla geçmedi suyu az içiyordum 3 litreye çıkardım düzeldi