Prensesannesi0 37.3teki kontrolümde bebeğim 3450 grdı. Doktorum normal olduğunu söyledi. Tam 1 hafta sonra 17 aralıkta sezaryenle doğum yapacağım. Ama kara kara düşünüyorum; şu bir hafta da bir an önce geçsin bitmek tükenmek bilmeyen bel ağrılarım, bacak kökleri sızlamalarım, kasık sancılarım, uykusuzluğum bitsin diye🤦🏽♀️