Valla dr artık bu haftalarda çok hareket edemez yeri kalmadığı için...
hiç öyle olmadı valla 😆😆 ha bire kendine yeni yer açıyor sanki , hiç sakinleşmedi yani hareketleri , dirsekleri dizleri sipsivri çıkıyor😉🙈 hep hareketliydi hala öyle...
Ama etrafımda genelde duyuyorum bu haftada olanlar , çok hareketli değil diyorlar 🙋🏻♀️ Dert etme herşey yolundadır 💁🏻♀️