Mrh benimde oldu 8 haftalikti.cok fena kanama oldu.ödüm koptu Öyle bir kan pıhtısı düşürdümki . Bilmiyordum sabah olmak bilmedi. Dr gittik ikizlerim iyiydi .fakat kanama alani aktif .yatacaksın kalkmayacaksın dediler. Igneler ilaclar zaten kullaniyordum. Dozlarini fazlastirdi dr. Simdi bitti kanama. Ama risk dewam ediyor .🙏🙏🙏 inş yavrularıma kavuşurum. Korkmayin oluyormuş. Simdi 9 +1 🙏🙏🙏