2 gün önce doğum yaptm hastanede baktılar sütün var dediler. Ancak göğüs uçlarım basık olduğu ve bebeğiminde emme refleksi çok güçlü olmadığı için sıkıntı yaşıyorm. Enjektör ile göğüs ucunu açmaya çalışıyorm ama çok yıprattı. Bebeğim tam olarak doymuyor ve çok huzursz neler yapabilirm? Bir de göğüslermde sütün bittiğini dolduğunu vs nasl anlayabilirm? Benm için dolu boş aynı😑