@Edamurat94 25+2 deyiz öyle oynuyor ki bazen canımı acıtıyor babası gece elini koymuş dedi ki hiç durmadan oynuyordu😄Aman öyle olsunlar, birde araştırmıştım ben bebek ne kadar hareketliyse kan akışı, suyu, oksijeni o kadar iyidir yazıyordu doktorumda aynu şeyi demişti