Rabiia41 Kızlar çatlak kremi önerirmisiniz catlak oluşmaması için.daha onceden kullanıp memnun olanlar yazabılırmı 😊
Nehir66 Rabiia41 Mrba canım bende kakao yağı kullanıyorum faydasını görüyorum ☺️❤️Tavsiye ediyorum ☺️
Bilgeninannesi Canım ben kuşburnu yapı sürüyorum normalde yüzüme de sürüyodum şimdi her yerime 🙊 7,5 aylık olduk çatlamadı göbeğim. Bacağımdaki çatlakları da geçirdi 😊
Bilgeninannesi Nehir66 onu da merak ediyorum ben de kuşburnu yağı sürüyorum canım tüylenme yaptı mı kakao yağı? 😊