Açıkçası ben hamile olmadığımı bilmeden önce saçımı boyadım normal boyayla açıcı da kullandım. Sonra eczacılık fakültesinde rapor hazırlandı işte derimden örnek alındı vs bebeği baya bi riske attım yani şimdi her şey zehirler mi acaba diye düşünüyorum. Bayan kuaföre bi arkadaş yazmış bitkesellerde de amonyak var diye bunu bilmiyordum zaten ben hamilelikte boyamadım bidaha da. Bence o zaman riske atmayın inanın çok kötü bu düşünceleri yaşamak. Beyazlarınız olsun sanki ne olacak her şey bebeklerimizin sağlığı için 😊