Halimeege Arkadaslar Ankara şehir hastanesinde doğum yapan varmi nasil ilgililermi odalari tek kisilikmi sanviyi felan hep tek kisilik odada cekiyomussun doğrumu doğum yapan varsa bizlerede bilgi verebilirmisiniz acaba
omerinannesiiii ben kontrollerime oraya gidiyorum arkadasim :) ayni bende senin gbi duydum tek kisilik odalsr da sanci cekiyomussun o odada kaliyomussun ama 3 4 tane cift kisilik odalar varmis sansa hangisi bossa oraya yerlestriyolarmis :)
Halimeege omerinannesiiii kalabalik degilki hastane o yuzden benc3 kolay bulunur inşallah tek kisilik olsun ya soyle istedigin kadar bagiracagin 😊