Hazaaalll Kızlar kahverengi bi akıntı geldi yarın 38i bitiriyoruz. Bilemedim. Ne yapacağım onu da bilmiyorum oturup sancı gelevek diye mi beklemeleyim yoksa doktora mı gitmeliyim 🤷🏽♀️
Ozlem35 Canım benim doktoruna haber ver ne yapman gerektiğini en azında sana bilgi versin...Belki evde otur sanci düzenli oldu mu gel diyecek ,belki de şimdi gel diyecek...Haber vermek daha doğrusu 👍 Hadi hayırlısı olsun inşallah 🤲🤗