Gizemabc evet sizin dediklerinizinde haklılık payı vardır olabilir ama bünye meselesi de var , doktor farkı da var bence herkesin vücut tepkisi bir değildir , belki bizimde öyle olacaktır onu kimse bilemez 🙂 ama normal doğumun diğer doğumlardan artısının daha yüksek olduğunu düşünenlerdenim , bugünkü tıp bilimi de bunu söylüyor , kimsenin kafasını karıştırmak istemem arkadaşımız yazmış bende fikrimi belirttim , Allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah her türlü olacak bir şekilde olacak artık 🤗