Kbr_71 20 haftalık oldum hala bulantım var sabahları veya yemeklerden sonra niye gecmedi acaba kızlar
Ipeku Kbr_71 benmde cok var canm gervi benm daha 6haftalk ama yuzum benzim atti birsey yiyemiyorm yesemde ckiyo su bile icmek imksnsizlasti umarm gever
elvan_ylmz Kbr_71 Ipeku Bende aynıydım doktoruma soyledım ılac verdı bulantı ıcın akşamları uyumadan önce ıcıyorum sabaha kadar etkısı oluyo ve bütün gün bulantım olmuyo .. tabı agır kokularda ınsan yine rahatsız oluyo ama bulantı cok olmuyo
Kbr_71 Ipeku benim sorun o haftalarda cok az oldu yok gibiydi 3 ayım bittim bulantılarım başladi değişik bi durum gibi😄
canimoglum53 Kbr_71 canim ben 32.haftaya kadar kustum malesef:( 38.haftadayim koku hassasiyetim hala var ama cok sukur artik kusmuyorum. Gercekten cok kotu bir durum. Umarim kisa surede gecer seninkide
elvan_ylmz Ipeku bende öyle aç kalıyodum cok 2 kılo vermıstım .. ılacın adı Prilam dr akşamları 2 tane ıcıyorum çok ıyı gelıyo kurtarıcım resmen .. sımdı 3. Kutuyu alcam
Esmeray_Emine Kbr_71 26 hafta olduk malesefki hala gram gecmedi kisiden kisiye deisiyo demekki kimisinin dogurana kadar oluyomus galiba bizimdd oyle olucak ilacla bile zor duruyo
KucukAnne538 Kbr_71 Benimde hala geçmedi maalesef 12. Haftamda başladı 17+4teyiz ama hala devam ediyor doktoruma ilaç yazdirdim prilam dr diye o bile fayda etmiyor geri bıraktım umarım geçer en kısa zamanda🙏
zelis63 Kbr_71 siz yine baştan çekmişsnz inanır mısın 24. Haftadan sonra bulandım başladı 😥 bugun ilaç aldım inşallah gecer allah yardımcınız olsun gercekten zor hem bulantı hem ağrı
elvan_ylmz Ipeku ayyy bılmem mı ınsan yemeyınce vıcdan azabı cekıyo resmen bebek aç kalıyo gbı bende öyle oluyodu , şükür bu ılac cok ıyı geldı ınsallah sana şifa olur mesajını alırım 🙏🏻🥰