Edaa3595 Kızlar hayırlısıyla hastane çantamı hazırlıyorum az çok neleri çantaya koyacağımı vs kararlaştırdım ancak doğum anında bebek için neler vereceğim napicam kafan karıştı onları ayrı file içinde hazırlayıp cantanın en üstüne koyucam bana yardımcı olursanız sevinirim birde kafama takılan kalın battaniye mi koyayım yoksa penye battaniye mi koyayım hemşireye verilecekler arasına onda kararsız kaldım şimdiden teşekürler 🙏🏻🤰🏻
Grhn Edaa3595 canım 10 lu hastane çıkışının tamamını veriyorsun hemşireye. Birde içine bez koy ayru bir yerede yedekli takım ve battaniye koy
Beyzanurlina Edaa3595 alt ust iç baglamalı atlet corap eldıven sapka koydum kuzum bez battanıye koydum kuzum ıslak mendilde koydum nolur nolmaz dıe
Erenimo Edaa3595 bende şu cırtli poşetler varya şeffaf, onun icine alt üst takim, şapka, eldiven, corap, bez, çıtçıtlı body, penye Battaniye koydum. Üzerinde hemşireye verilecek yazdım. Çantama da yedek gene altli ustlu takim ve tulum takim koydum.
Edaa3595 Gizemabc penye battaniye mi koyucaksın canım yoksa kalın battaniye mi hemşireye verirken bebeğin eşyalarını
Edaa3595 Grhn 10luda alt üst takım ve tulumda var 2 sinide mi koyucam tek alt üst yeterli olur mu acaba yanıma alicam da hemşireye verme olayı kafamı karıştırdı nedense:) kolay bi durum ama heyecandan galiba aklım almaz oldu 🤗🤗
Grhn Edaa3595 canım on lu takımda alt üst takımı koyuyorsun tulumu koymıyorsun bir de geriye kalan şapkası eldiveni çıtçıtlı badisi canım bunları hemşire veriyorsun tabi içinde bir tane bez koy. Ayrı bir yerede çıtçıtlı bady şapka Önlük alt üst takım koy bunlar da yedekli oluyor üstü kirlenirse değiştirmen için
Edaa3595 Beyzanurlina Sağ salim al bebeğini kucağına inşallah canım bende hazırlıyorum elim ayağıma dolandı bi an nasıl düzenleyeceğimi şaşırdım 🤗🤗
Bilgeninannesi [url=https://hizliresim.com/jqdzmG][img]https://i.hizliresim.com/jqdzmG.jpg[/img][/url] Bu listeyi verdi bize hemşire 😊
Edaa3595 Grhn tamam dır canım sağol birde şey geldi aklıma külotlu çorap koysam mi yoksa onu ayrı yere koysam hastaneden taburcu olurken mi giydirsem🤔
Bilgeninannesi Fdle onu ben de anlamadım da bu listeyi verdiler eve gelince baktım bidahakine soracağım inşallah 😅
Fdle Bilgeninannesi ben yanıma bile 20 adet alıcam sadece hemşireye de 3 adet vermeyi düşünüyorum ne olur ne olmaz diye orda bi karışıklık olmuş sanki canım 😁
Yasebu 10lu takımı bez çanta içerisine koydum. İki tane bez koydum içerisine. Bide hastane çıkışının battaniyesi var ama ince polar battaniyeye belki sararlar diye onu koydum canım.
Elifelif1 Bilgeninannesi Bunların yanında yazdıktan sonrask hastahnede kalcagı zamanniçin gerkli olanlar sanırım 2 yedek takım ve 40 bez ama 40 bez fazla sanki 15 20 alıyor çoğunluk yanına