NurGrlek Perşembe günü sezaryen olacagim anestezi uzmaniyla görüşmedim sabah 9 gibi hastanede olucam kan alcaz dediler ekg vs bahsedilmedi Ne gibi testler yapiliyor acaba ?
Gizemabc NurGrlek ben de geçen ctesi kan verdim. Anestezi işlemi için bazı değerlere bakılması gerekiyormuş. Bunum dışında anestezi uzmanlarıyla görüştüğümüzde ne diyecekler ben de merak ediyorum🤷🏽♀️
NurGrlek Gizemabc ekg falan istenmedimi canim değişiyor sanirim kiminde kan idrar ekg kiminde sadece kan istiyorlar