38+1 Artık yatmak oturmak ayakda durmak iyice güçleşti eklem yerlerim ve kemiklerim sızlıyor. Vajina dudaklarım şişiyor ve ağrıyor. Çok acıkıyorum ama yediğim her fazla lokma kötü hissetiriyor. Yağsz salçasIz ağır olmayan şeylerle ancak beslenebiliyorum. Veeeee sıcak su bağımlısı oldum 20dk scak suda durdkdan snra bir iki saat rahatlaybiliyorum, gevşiyorum. Elimden gelse gün içinde saat başı gireceğim ama bebeğe yan etkisi olacak diye korkuyorum. Nefes almak artk çok daha zor. Bebek Hareket ettiğinde yaşadığım karın kaasık acısı, mide bulanması cabası. Sürkli vcye gtmek istiyorum. Uyusamda uyku yeterli gelmiyor. Hani derler ya 9ay karnımda taşıdım diye. O kelimenin neler ifade ettiğini ancak ancak anlayabiliyorum. Önceden nekdr boş gelirdi bu laf. Bunların hepsini aynı anda yaşayan bir benmiyim yoksa doğal olanı bumu. Nekadar hassassın diye kızıyorum kendiMe :/