32 hafdaliq hamileyim son 15 gunde sol bobrek kaburka altimda siddetli agrilarim var cok kotu ilaclar kulaniyorum fayda etmiyo 😔doktora gitdim sol bobrek iyi suzmyo genislenmen var bebeyimin cekiside iyimis suyum iki cocuk suyu kadar cok baski yapiyo dedi diyeri ise bobreyimi soklatsigimi soyledi ilaclar yazdi amma bir etkisini goremiyorum sizlerde boyle durumlar varmi nolur yardim edin 😔😔😔😔