Fatmaglfth temmuz ayında spinal sezeryan ile doğumum oldu, ben çok rahat geçirdim, ameliyathane de onlar uygun pozisyonu tarif ettiler o şekilde durdum iğne vurdular belden ama hiç hissedilmiyor gerçekten, sonrasında uyuşukluk oldu hemen zaten. odaya geldikten 2 saat sonra falan ayaklarımdaki uyulukluk düzelmişti. hiç bel ağrısı falan hissetmedim, baş ağrım da olmadı. ama 3 4 bardak şekersiz sade nescafe içmiştim. eğer çok heyecanlı ve endişeli bir yapınız yoksa tavsiye ederim. ameliyathanede doğduğunda bebeği görebilmek, o anı yaşayabilmek, odaya çıktığınızda hemen bebeğinizle ilgilenebilmeniz güzel birşey. şimdiden hayırlı doğumlarınız olsun inşallah, sağlıkla gelsin bebiş.