Kızlar hamileliğimin başında mantar vardı doktor bebek daha küçük diye ilaç vermedi kendiliğinden geçti şimdi tekrar başladı bugün mantar dan kaynaklıdır diye düşünüyorum sağ kasığım da sancım oluyo 5 dk da bir falan hareket edince falan böyle yırtılma gibi değişik bir acı yarın doktor kontrolüm var Bi fikriniz var mı