Maytekin bende 4 haftalık öğrendim hamileliğimi her hafta çağırıuor her gittiğimde ayrı bir korkuyla eve geliyordum kese göründü ama acaba dışmı.. İçerde oluştu acaba bebek oluşçakmı.. Sonra kalp atacakmı.. Bu ne ya.. haftalarım korku stresle geçti. Belki o yüzden 6+3te kalp atışı duyurdu bana ama düşükmüş biraz haftaya yine gel dedi En büyük stresi üzerime yükleyerek ağlaya ağlaya eşimin yanına gittim Beni buranın en iyi doktoruna götürdü. Adam beni öyle rahatlattıki senin bebeğin daha 6 haftalık sen sadece kesen oluşmuş rahiminin içinde hamilesin bunu bil yeter dedi gerisi Allahın işi zamanı geldikçe göreceğiz daha bişeyler netleşmesi için çok küçük 10 gün sonra yine bakarız doktor doktor gezmenede gerek yok dedi mükemmel doktorumu buldum beni çok rahatlattı. Bazı şeylerde doktor çok önemli