Selcen bende de var canım ben dikisliyim ona rağmen kısalma devam ediyor. İki haftada bir ölçülüyor benimki. Bende progestan fitil olarak kullanıyorum iki kez günde bir de magnezyum alıyorum. Ben iş filan yapmıyorum, yatarak geciyor en başından beri. Seninde erken doğum riskin var artık iş güç yapmaman, dinlenmen uzanarak geçirmek gerekli bence. Dikkat etmen ve ilaçlarını düzenli kullanman gerekli.