hk0909 Zynp01 2 gün sonra tekrar baktır geç döllenme olabilir canım 2 gün sonra 2 katı artarsa hamilesin demektir 😊 Hayırlısı olsun inşallah 🥰
hk0909 Zynp01 benim adetime 1 gün kala 30 dü değerim adetimden 1 gün sonra 103 olmuştu 3 katı artmıştı. Emin olmak için muhakkak iki gün sonra tekrar baktır 😊
Lsbebisim Zynp01 Canım benım 8. Gun gecikmemde beta hcg 3.77 idi yani gebelik yok gibi halbuki hamileymişim gec dollenme olmus
Zynp01 Pilatescadisi canım kasıklarda batma vardı belde sırtta ağrı. Ama bugün iyiyim bulamtı halsizlik yok.
Pilatescadisi Zynp01 bu ay geç yumurtlamış olabilirsin canım adetten 3 gün öncesine kadar hamile kalma ihtimali vardır senin de öyledir
hk0909 Zynp01 Benimde öyleydi hatta hep adet olucam sanmıştım 😊 muhtemelen geç yumurtlama olmuştur 🥰 Perşembe günü git bakalım netleşir o zaman
Zynp01 Pilatescadisi canım adetten 8 gün önce birlikte olduk ogün tutmuş olmalı diğerlerinde korunduk çünkü yani aslında 2 haftalık şuan
Pilatescadisi Zynp01 aaa senin çok yeni o zaman canım yeni idrara geçmiştir 2 gün sonra kan verirsin eğer 2 kat artış varsa yaz bana burdan inşallah hamilesin ❤️
Zynp01 Pilatescadisi evrt canım işte ondan aslında geç döllenme olabilir dedim zaten idrar testinde de çok silikti
hk0909 Zynp01 İnşallah canım 20 üzerine net hamilelik diyorlar ama işte yine doktorlar artmasını bekliyor kimyasal gebelik riskine karşılık 😊