mihrinazsumbul 20.haftalarda akıntı yaşayan var mı? 17.haftada yapılan teste enfeksiyon çıkmamıştı ama akıntı devam ediyor. Gün aşırı değiştiriyorum iç çamaşırımı. Tekrar test yaptırıcam büyük ihtimal. Kokusuz bi akıntı ama bilemedim...
Aysema mihrinazsumbul Akinti olmasi gayet normal hormonlardan ötürü. Kasinti kötü koku renginde koyuluk yoksa korkmana gerek yok gayet normal demisti bana doktorum.
Babyone mihrinazsumbul bende bır haftadır bu akıntılardan canm sıkıldı canm . Su gbı mı senın de dokununca yapıskan ama pecetede bazen beyaz bazen de sadece ıslaklık olarak yasıyrm. Sık tvalete cıkıyrm. Yarn doktoruma detaylı sorucam ama ogrendıgm bıcok kısı yasıyor ve gıttıkce de artıyormus mıktarı 😅
Ruhsuz Benim de arttı akıntı beyaz krem gibi doktorum fitil verdi eğer kokulu ve koyu sarı olursa kullanırsın dedi
Bilgeninannesi Akıntının fazla olması iyidir pisliği dışarı atar kokusuz olması da önemli hepimizde çokça var 😊