Merhaba arkadaslar 21.haftamzdayz 5 aydir kendimi cok gzl koruyordum hasta olmuycam diye sonunda oldum ve ne ictiysem fayda etmedi bogazlarm cok kotu farenjit olmusum yutkunamyrm vitaminleri bile icerken zorlaniyorum ihlamur bal tarcin zencfl fln hcbsey gecrmedi. Aranizda boyle olan varmi grip farenjit bogaz agrusi yutkunma gclugu bogazm aciyoe resmen ck kotu.