elobariselo işte benim göğsüm hiç geçmeden agrıyordu içamaşırı değişirken, banyoya giderken yere düşecek gibi oluyordu daha yakın zamanlar da geçer gibi oldu elim değince yine agrıyor ama durduğu yerde agrımıyor en azından, mide bulantım hiç yoktu benim hala kusmam vs yok kendim yemek yapınca burnuma kokuyor ve pek yiyemiyorum ama onun dışında birşey yok 😊 herkesin belirtileri Farklı oluyor kendini başkalarına bağlama canım 1 ablam da asla kusma baş dönmesi vs olmamış 3 çocuk doğurdu 2 ablam da çok mide bulantısı kusma yaşadı herkes Farklı bünye meselesi 🤷🏽♀️