Günlerdir eşim çok hasta idrarindan kan geliyordu Burdada post açmıştım 1 haftadır tetkikler tomografi Ler ultrasonlar bütün değerler yüksekti. Teşhis koyamadilar
Lökosit eritrosit yüksek idrarda protein var crp yüksek karaciğer de 3. Derece yaglanma. Bugün çok şükür bir sonuca ulaştık. Problem karaciğerde kanda mikrop ve pıhtılaşma varmış. Yatış verilebilirmis. Başına böyle bişey gelen oldu mu pıhtılaşma ve kanda mikrop o kadar kötüydü ki eşim çok üzgünüm sarılık falan var sandık o derece sarardı gözlerinin içine kadar halsizlik üşüme iştahsızlık ayakta duramiyor haftalardır koca adam. Yatış verilen tanıdığınız falan oldu mu kaç günde çıktı hastaneden nasıl bir tedavi süreci uygulandı