Annemmm2 ilk doğumumu nazire hanımla hatemde yaptım cok iyi bir doktor ama cok kalabalık oluyor temmuzda bir düşük yaptım o ara biraz nazire hanım korkuttu bizi başka doktora da gidelim dedik medikale gittik bu hamileliğimde de o doktor biraz endişelendirdi bebeği göremedi boş gebelik falan gibi düşündü tedirgin olduk başka doktora görünelim dedik ncr ye gittik en son abdulhamıt soysal memnun kaldık baya ona devam etmeyi düşünüyoruz