Canım benim asla korkma tabi doktoruna git tedavini ol bol su ic ben 36+4 hamileyim çok şükür Rabbime 5 haftamdan beri surekli enfeksyon sorunum var hemde tahlilde az birsey bile cikmiyor yuksek rakamlar cikiyor kac kere acillik oldum kac kere monurol ve antibiyotik kullandim sayisini bile hatirlamiyorum butun hamileligim enfeksyonla gecti inan 4 5 tane genis penye gecelik aldim alttan ic camasiri bile giyemiyorum disari ciktimmi giyindimmi eve geliyorum yanmadan agliyorum artik bol su yaban mersini ic camasiri utuleme herseyi denedim yok care hatta enfeksyondan dolayi afedersin iliski bile kesinlikle olmuyor bak daha 2 hafta once hem monurol hemde antibiyotik kullandim c.tesi tahlil yaptirdim lokosit 110 bende dusuk yada erken dogumdan cok korkuyordum cok şükür bu haftalara geldik darısı basına