Esmaryarim Kızlar cevremdeki insanlar bana sağ memen soldan büyükse oglun olucak falan diyolar sizce doğrumudur
Nurseda2612 Esmaryarim hurafemi bilmiyorum ama benim de öyle ve evet oğlum olacak ☺️ Ama bu biyolojik bir şey vücudun zaten her zaman bir tarafı bir tarafına göre değişiktir orantılı değildir
Nilll Esmaryarim benim hamilelikten önce de öyle şu an hamileyim hala öyle 😀 ama benim gibi bir arkadasim var onun kızı oldu 😀 böyle şeylere inanmayiniz 😀
Esmaryarim Mervezumra demekki hurafe sagda olursa erkek solda olursa kiz sag meme buyuk olursa erkel sol buyukse kız gobek sivriyse erkek degilse kiz anlamadim valla😊
Mervezumra Esmaryarim ben inanmiuprum onlara ilk kizim hep.sag kasigimda agrim oldu ordaydi simdi bu kizim tam karnimin ortasinda sola dogru yine kiz 😁
Esmaryarim Korkusuz öyledir mutlaka benim bebek bacak kapali gostermiyo cevremdekilerde böyle yorumluyo