Gnt38 benim her ay düzenli olarak regl dönemim geldiğinde sancım ağrım oluyor ve doktor bunun normal olduğunu söylemişti. Hiç geçmeyen ağrı, kanama, kasılma yaşıyorsan bir doktora görün. Ama ara ara kısa süreli ağrılar oluyorsa ya rahim büyüdüğünde ki bebek de büyüyor veya hormonal ağrılar. Bu arada 26.haftam benimde.