Nazlizengin ederim tabi rabbim sağsalim evinize bebeğinle dönmeyi nasip etsin inşallah şu anki durum ne doğuma aldılarmı bekletiyorlarmı yani bu arada kiloya bakmıyorlar doğunca örnek olarak da şöyle söyleyeyim ev sahbüm aynı benim gibi 34 de doğum yaptı devlet hastanesinde yapmıştı ziyarete gittimğimde yanında 4 kiloluk bebek vardı 3 gündür yatıyorlarmış bebek kakasını yapamıyordu bağırsağında sıkımtı vardı ev sahibim aynı gün taburcu oldu onunki 2 kiloydu hastanedede bana aynı şeyi dediler hemşireler ve doktorumuz kilo değil akciğeri önemli