YDE 35.haftamdayım tek eksiğim çikolata kaldı. Madlen olmayan, fındıklı-a.fıstıklı tarzında bebek çikolatası istiyorum. Süslü olmasına gerek yok. Ambalajlı olsa yeterli. Önerebileceğiniz bir marka var mı? (Hacışerifin dışında). Birde acaba sipariş için erken mi?
Ozlemalay47 YDE https://instagram.com/dokmecikolata?igshid=1f60dweq4u8mm Canım ben yenim için bu sayfadan siparişte bulunmuştum şimdide oğlum için sipariş vereceğim güvenilir güzel bir sayfa 😊
Mineebd YDE oğlumda melodiden almıştım antepfıstıklı çok lezzetliydi. Yarım kiloluk pakette 29-30 tane çıkıyor şuanda 75 tl fiyatı.. online satışı var https://www.melodicikolata.com/urun/gumus-nota-fistikli-sutlu-cikolata-buyuk
Zeynep1080 YDE melodi çikolatadan aldım bende Pastaneden kg su 90 TL idi, kendim evde aynalı tepsiye süsledim Kulplara tülle kurdele yaptım çok güzel oldu , resimlimadlenden fıstıklıkardan ve badem şeker aldım lezzeti çok güzel
Baharkrgc https://instagram.com/a_cikolataa?igshid=63ezidn7zlzl ben bu sayfadan sipariş verdim hem uygun hem kaliteli
sokomel Baharkrgc Şöyle fiyatı yazmayan sayfaları hiç sevmiyorum ya. Çok itici geliyor. Fiyatı yaz millet ona göre karar versin. :D Hiçbir bilgi yok resim koyup geçmişler.
YDE Ozlemalay47 tadı, kalitesi nasıl acaba bu sayfanın? Kaliteli birşey olsun istiyorum sadece madlen yapıyor galiba bu sitede 😊
YDE Mineebd hastane ve sonrasında eve gelenler için istiyorum kaç tane olsa yeterli olur hiç bilmiyorum. Çok aşırı kalabalık bir aile de değiliz kaç adeti ideal olur acaba ?
Ozlemalay47 YDE canım Pelit valonia markası biz beğendik gelenlerde öyle ben 100 adet yapmayı düşünüyorum🙈
Mineebd YDE benim hastaneye gelenim çoktu. 100-110 adet almıştık neredeyse ilk gün bitti gibi.. arkasından birde madlen çikolata almak durumunda kalmıştık. Hediyelikler vs aile başına bir tane alınıyor ama çikolata biraz kişi başı oluyor.. o yüzden en iyisini siz bilirsiniz 🙏🏼
YDE Ozlemalay47 bende madlen olmasın dedim ama eşimde madlen olsun diyor. zaten bebek şekeri falanda yaptırdık gerek yok falan diyor ama bilemiyorum. Beğendiyseniz bende inceleyeyim sayfayı.
YDE Mineebd teşekkür ederim benimde 100 tane yaptırmam gerek sanırım yetmemesi durumu olmasın sonuçta. Teşekkür ederim🙏🏻