Betulsarda Kizlar herkese iyi aksamlar👋 yarin 20+5 olcam,detayli ultrason randevumda yarin, erken mi sizce? siz ne zaman girdiniz
Suheda Betulsarda bende 20+5e giricem.yarin benm detayli salı günü yapilcak canm 21+3 oluyoruz sanirsam.salı günü
Zera_ER Betulsarda 21 sayılırsın nerdeyse ideal 22 demişti benim doktorum 🙈 Allahn izniyle sağlığında bi sıkıntı inş cıkmasınn, yüzünü hiç saklamasında güzel suratna bakmalara doyama inşallah🙈❤
meltemerdem Betulsarda canım nerde gireceksin ? Petek hanımsa eğer bana erken olduğunu söylemişti ve 10 gün sonra tekrar çağırmıştı
teachersrn 22de girmiştim 20. haftada giren bir arkadaşa küçük olduğu için kalp damarları görünmüyor daha sonra tekrar gel demişti o yüzden ben 22ye kadar bekledim
Betulsarda Zera_ER insallah canim Allah razi olsun ❤ insallahhhh bir sikinti cikmaz poncik suratinida gorurum 😍😊😊
Betulsarda meltemerdem hekimogli goruntuleme merkezinse gircem canim findikzade de 20-5 oluyor cogunluk erken demis ama bakalim yarin belki baska tarih verirler saol cevabin icin😘 😘
Kivanclimerve Betulsarda Iyi aksamlar bende 20+1 oldum bugun ayrintili icin perinatologa gttim erken gelmissin 3 hafta sonra gel dedi yapmadi yani net gozukmez bebek kucuk dedi
Fucshbau Ben 23. Haftamda girdim tam detaylı herşeyi gördü doktor. Bekleyebilirseniz 22 23 ideal bence
Zera_ER Betulsarda yarın ilk önce iyi haberlerini sonracığımadaa kime benzediğini yaz hemen güzel anne😍😍😍
Betulsarda Zera_ER yazcam burdan sana senin minigi gordugun gun ku gibi bende cok heycanliyim bugun guzel kalplim😍
ZeynepYlmaz Banada randevuyu 20. Haftama verdi bakalım inşallah bir sıkıntı çıkmaz daha cinsıyrtte belli değil 😊
Betulsarda ZeynepYlmaz ayy gostermedi mi hala 😊 insallah ayrintili da belli eder insallah kizlar nazli oluyormus ama sakliyormus diyorlar bizim erkek 16 da belli etti 👼