37+5 iz sabah kontrolüm vardı 3 santim açılmam var ve nişanımda geldi doktor yatış verdi 3 gündurde sancı cekiyorum biraz daha evde kalayım banyo felan yapayım öyle hastaneye gideyim diyorum çok korkuyorum dua edin🤲🏻Eşime kalsa beni şimdi hastaneye goturecek😂