Duyguymnm 11 haftalık hamileyim bir gün ani kalkış yaptım birden kasıgım cok acıdı iki büklüm kaldım ama 1 dk snra geçti . Fakat o günden sonra ara ara sızılarım oldu korktm acıkcası bebeğe bisi olmusmudur . 5 gün oldu
Ul22tu18 Duyguymnm muhtemelen Rahimin büyüyor O yuzden canim şuan ben 21+2 hamileyem Hala bende ara sira oluyor Sağlıkla kucağına al🙏