Benim 29 unda raporum başladı e devlette bakıyorum rapor yoktur diyor. Muhasebeciye mesaj attık ben takip ediyorum siz bana bırakın dedi. Neden onaylamıyor anlamıyorum. Tekrar mesaj atsam mı. Birde bu raporlu olduğum günlerde sigortalı olucak mıyım yine. Yoksa sgk Yı kesicekler mi. Kesmezlersede para yatırıcaklar mı bilgisi olan yazabilir mi