Ebrar18 Hanımlar gebeliğimin 13. Haftasındayım . Şeker yüklemesi yaptırmayan var mı aranızda . Neler oldu pişmanlık duydunuz mu
SnmTt Ebrar18 doktorunuz ne derse onu yapın bence. Daha çok var şeker yükleme testine o zaman geldiğinde doktorunuz sizi bilgilendirir☺️
Seymasezer Ebrar18 Hiçbir zararı yok daha geçen hafta yaptırdım saf glikoz soncta. Fruktoz zararlı olan. Suyum fazla olduğu için yaptırdım tadıda çilekliydi fena değildi tek sıkıntısı aç karnına içiyosun. Allaha şükür bisey cıkmadı 🙏🏻