KubraF
bilmiyorum son hafta gebe kabul ediyorlar mı ama Istanbul Doğum Akademisi normal doğumu destekliyor. makat geliş, yüksek kilo gibi "bahaneler"le sezaryene geçişi eleştiriyorlar. benim doktorum Şule Selman, o ekipte başka doktorlar da var. Yusuf Olgaç, Hakan Çoker, Gülhan Cengiz gibi. maddi imkanınız da elveriyorsa onlara bi danışın isterseniz. benim de geçen hafta 37de 3.5kg idi. ama Allah izin verirse doktoruma güveniyorum, ciddi bi risk olmadıkça normal doğumu bekleyecek.
Allah hakkımızda hayırlısını versin