Minedy Ben size dün nihat egemen demiştim. Ama aslında soyadınızı sormak isterim. Zira iki isim olunca soyadla uyumsuz olunca hoş olmuyor. Genelde nihat alp demişler ama eğer soyadınızla söylediğinizde hoş olmuyorsa başka bi isim koyun
CanNurdan Bilgeninannesi siz yazmasaydınız ben yazacaktım bize ne kim ne isim koyuyorsa koysun cevap vermek zorunda değiliz ki
aliayse20 Aslgly asla boyle dusunmedim kimseyi salak yerine koymadim konuyu cok yanlis yere cektiniz neyse sagolun yinede .
Ftszgn Demek ki insanlarin dertleri isim değil de kayınvalide eş ya da çözemediği cinsellik,bir de bu açıdan bakalim,anne baba olarak isim onerisi bizlerden anlamaniZ daha guzel olur sahsi fikrim ben kimseye sormuyorum annesi benim sonucta
aliayse20 Ftszgn her derdimizi herseyimizi paylasip fikir aliyoruz isim icin tavsiye istemisim kotumu .
Yaseminturan_ @aliayse20 bence cok da mantıklı bir şey yapmıssınız saçma sapan çıkışanlarda pek saygısız pek kibirliymiş yardımcı olmak istemiyorsanızda posta girip olumsuz yorumlar için efor sarfetmeyin yazık günah hamile hamile kalp kırıyorsunuz :) Arkadaş daha önce farklı yolları denemiş olmamıs buna basvurmus kimseyi aptal yerine koymamıs yani üç günlük dünya için ne gereksiz çıkışlar. Nihat efe,Nihat ege gayet hoş olabilir :)
aliayse20 Bilgeninannesi kendinizi salak yerine konulduğunuzu mu dusunuyosunuz boyle bi amacim olmadi asla cok yanlis anlayip yargiliyosunuz gercekten neyse .