Zynp01 Keseyi kaçıncı haftada gördü doktorunuz? Ya da şöyle sorayım adet gecikmesinin kaçıncı günü gördü
Zuhal_19 Zynp01 benim bebeğik geç döllenme cnm kalp atışı yok dediler fakat 6+6 da vajinal ultrason la duyuldu daha kalbî yeni olusmustu 5+1 günlük filan gozukuodu ..hatta ilk gittiğim doktor kürtaj yapıcakti ..sonra başka yerde kalp atışını duydum
Lsbebisim Zynp01 Canım ben adetten 20 gun sonra ogrendim 4+3 idi. 6+3 de kalp atışını duyduk. Suan 23 haftalık olmam gerekirken 21 haftalığım
Zynp01 Zuhal_19 yaaa bnde öyle olmasından korkuyorum kürtaj filan çünkü kese yok şuan son adete göre 5+2 görünüyor
brcaky Adete göre 4 haftalık hamile olmam gerekirken 2 haftalıktı, 4.haftamda minnak bir kese gördük. Şimdi 6. Haftamdayım ultrason ölçümlerine göre cumartesi inşallah kalp atışını duymak için çağırdı doktor
Zynp01 brcaky bnm tek korunmasız ilişkim oldu olduysa orda oldu bebiş. Hesaplıyorum 2 haftalık şuan ama uygulamada 5 hafta
brcaky Zynp01 yumurtlama düzensiz olmuştur bu ay ben uygulamaya göre 4.hafta hamile olduğum öğrendim ama aslında 2 haftalıktı. Son adete göre 4.hafta gittim yani
brcaky Zynp01 korunmalı olan ilişkinizdede olmuş olabilir tek ilişkiyi baz almayın, arkadaşım eşinin zevk suyundan gebe kalmıştı böyle ihtimaller var😊
Yavuzum1202 Benim adetimin 18 günü idrarda çıktı 5 haftalık dedi alttan baktıktan sonra keseye 10 gün sonra gittim 6+5 günlük bebek yok dedi tekrar 10 gün sonra gittim 6+4 günlük kalp atışları cok yavaş yenı oluşuyor dedi 1 hafta sonra başka doktora gittim 8 haftalık gümbür gümbür kalp atışı var dedi suan 37 haftalıgım
Yavuzum1202 Zynp01 Allahtan umut kesilmez 3 hafta geç döllenme olmuş ondan önceki bebeğim karnımda ölmüştü buda öyle olucak diye cok korkmuştum sureklı gelişimi geriden geliyor dıye cok şükür hersey yolunda sende dua et Allah’ın izniyle yicek ekmeği varsa dünyaya geliyor
Kubbr1 Gebeliğin 7. Haftası bebek göründü yolk saç kese göründü kalp atışı görünmedi alttan bakıldı. Doktor 4 gün daha beklemek gerekir yoksa kürtaj dedi bazen dedi geriden gelebiliyor dedi bebek ama bu 7. Haftalık olması gerekirken 5. Haftalık dedi kafayı yemek üzereyim. Ne yapmam gerekiyor moralim çok bozuk. Bebek geriden mi geliyor bilmiyorum dedi kalp atışı vardı da durdu mu bilmiyorum dedi bekleyeceğiz dedi. Tüp bebekte bizim bir tane embriyomuz 5 hücreli idi ve biz bunun geriden geldiğini düşünüyoruz açıkçası doktorlarda kalp atışı yok diyorlar tüp bebek dahi olsa bu geç döllenme olabilir mi embriyonun geç gelişmesi
gfazlioglu Benim 15 gün geç döllenme oldu 6. Hafta da kalbini duymuştuk . şu an 16+6 yız🙏🏼 Olabiliyor dedi doktor
Alazla Son adetime göre 12 haftalik olmam gerekiyor ama 10.haftadayiz. korkmayin o bir sekilde gelisiyor