Fdle canım benim 4 gün önce gittim 31 haftalıktı o zaman tam 1700 çıktı doktor çok iyi olduğunu bir hafta ilerde olduğunu söyledi hatta bu saaten sonra artık fazla kılo almaya başlıyolar merak etme yani okuyorum hep 31 32 de bu civardayken bebekler 34 35 de 2 buçuk üstünde olan var 😂