Ktprk 18+3 haftalık oldum bazen sırt üstü yatıyorum bi sorun olur mu acaba hani rahatsızlık veriyor biraz belimde acı hissediyorum ama sürekli sola saga yatmaktan da yanlarım agrımaya başladı
Gizemabc Ktprk ben 30.haftaya kadar kalçamın yanından destekleyerek sırt üstü gayet de rahat yatıyordum. Ama o haftalardan sonra nefes darlığımı tetikleyince yatmayı bıraktım. Uzun süreli yatmadığınız sürece sıkıntı olmaz
Deletedmom317 Ktprk en bastan beri anladım orası ağrıyor hep kalp gibi atıyor. Dr da sol tarafında zaten bebek dedi. Zayıf hamile kaldım ondanda olablir. Ama hareket falan hissetmedim daha. Sadece hamile kaldığımdan beri sol tarafımda ağrı ve seyirme var
Bilgeninannesi Sırt üstü uzun süre yatmamalısınız bebeğin kordonu dolaşabilir kan akışı da engellenebilir bize doktor böyle söyledi canım.