Çok memnun kaldığım bir doktor kendisi bilgili ve güleryüzlü ama ona devam etmiyorum artık Tek sebebi ise çalıştığı hastaneyi hijyenik bulmama ve bebek yoğun bakım servisinin olmayışı Yoksa Berrin hanım başka bir hastanede olsa kesinlikle ona devam ederdim