Canandlsgms Merhabalar. arkadaşlar 24 haftalık hamileyim. İki gündür sol tarafımda acayip bir kasık ağrım var. Resmen kalp gibi atıp, ara ara çok kötü sancıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Tereddüt ediyorum. Doktora gitmeli mi acaba?
Mericcm Canandlsgms ben 6 haftalığım bir haftadır benim de Sancım var doktor normal dedi seninki de normaldir içini ferah tur
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Canandlsgms Herkesin hamileliği farklı birinde normal olan bir durum senin için riskli olabilir oyüzden bence bu tip durumlarda doktorunu bilgilendirmelisin.Aynı haftalarda bende bahsettiğin ağrı olmadı mesela.
Mebos Canandlsgms allaha şükür tek değilmişim bir kaç gündür sürekli bendede oluyor bu Durum kasıklarıma baskı var gibi ağrı yapıyor yataktan kalkarken yada uzandığım yerden kalkarken felan daha çok oluyor
Canandlsgms Bir kaç gündür daha iyi çok şükür. Sanırım üşüttüğüm için de olmuş. Sıcak tutuyorum kendimi, ağrım olmuyor bir kaç gündür.
himeros35 Benim bu sabah oldu İdrar yolu enfeksiyonu yada üşüttüysen olabilir dediler Birde gece o tarafa yattıysan da olmuş olabilir dedi hemşire Bende durmak bilmeyen lekelenme de var üstelik Ağrı birkaç saate geçti şükür birde kanama geçse 🙏 24+2 yim bende serklajlıyım