Iyi akşamlar anneler 😊 7 buçuk aylık hamileyim Allah nasip ederse eğer bir oğlumuz olucak. Bugün kayınvalidem ve eltim süt konusundan bahsetti. Eltimin 6 aylık hamileyken sütü gelmeye başlamış çok sancısı oluyormuş gögüslerinde ama bende ne sancı ne bi süt gelme olayı var moralim çok bozuldu sütün gelmezse flan dediler doğumdan sonra da gelme ihtimali var mı? Şimdiden teşekkürler 🙂