Symnrdlkra Saniyebag evet bu belirtide var belin kopacak gibi istersen dr git nst ye girsen kesin sancin cikar
Oap_12 Saniyebag 35.haftadan beridir çekiyorum ve nstde sanci çıkmıyor. 38+5teyim devam ediyor. Son ay ağrısıymış
Sirakuza Ne yatabiliyorsun ne kalkabiliyorsun dımı bende aynı durumdayım 37+3 birde bacak kramplarım sağolsun sürekli masaj istiyorum ama kısa süreli rahatlatıyor tabi